Smilende kvinne bak disken i en butikk

Positiv erfaring med BliVakker.no sin kundeservice

Foto: Blake Wisz hentet fra Unsplash
Reklame: Dette innlegget inneholder annonselenker til BliVakker.no. Som jeg forteller om i innlegget så har jeg hatt positiv erfaring med BliVakker sin kundeservice
.


«Værsågod!» sa den ansatte smilende bak disken i post-i-butikk-luken på min lokale dagligvarebutikk.

Han rakte meg en gjennomsiktig plastpose som inneholdt en forkommen, knallrosa forpakning fra BliVakker.no (annonselenke). På den ene siden var et ark klebet utenpå posen, der det sto Skademelding med store, røde bokstaver. Da jeg tok imot pakken reagerte jeg på at den var mye lettere enn jeg forventet.

Da jeg kom hjem så jeg at produktene jeg hadde kjøpt hadde lekket ut i posen. Det lå skummende såpe i bunnen av posen. Såpen hadde blitt farget rosa av den sterke fargen på forpakningen.

Bilde av den skadede rosa forsendelsen fra BliVakker med skademelding fra Posten

Godt duftet det i alle fall da jeg åpnet den gjennomvåte posen på kjøkkendisken. Det var nemlig to rengjøringsprodukter fra norske C Soaps som hadde lekket ut: Glass&speil-spray med lavendelduft (annonselenke til BliVakker.no) som jeg hadde villet teste ut og oppvaskmiddelet med sitron og ingefær (annonselenke til BliVakker.no) (det oppvaskmiddelet er for øvrig blitt en favoritt her i huset! Jeg varierer mellom den med sitron og ingefær og den med lavendel).

Lavendel er også favoritt-duften på håndsåpen fra Dr.Bronner som befinner seg ved hver vask og i hver dusj hos oss. Les mer om den i dette innlegget!

Har du prøvd C Soaps sine produkter? Jeg oppdaget dem hos Fretex, faktisk!

Det var god grunn til at pakken veide mindre enn forventet. Sprayflasken var det bare en liten skvett igjen i, og en del av oppvaskmiddelet hadde rent ut også.

Kjapp og god kundeservice

Jaja, tenkte jeg. Nå får jeg muligheten til å teste ut kundeservicen til BliVakker! Jeg tok bilde av pakken, av skademeldingen fra posten og av de lekkende produktene. Først tenkte jeg at jeg måtte sende dem på e-post ved å svare på bestillingsbekreftelsen, men jeg logget inn på kontoen min hos BliVakker først for å sjekke.

Til min store fornøyelse hadde de en egen funksjon for å rapportere inn denne typen skader. Der kunne jeg enkelt krysse av for hvilke produkter i forsendelsen som var skadet. I løpet av et par minutter hadde jeg sendt inn melding om skaden sammen med bilder og en kort forklaring.

Før det hadde gått en time hadde jeg fått hyggelig svar på henvendelsen min. Nye produkter var på vei! Dagen etter fikk jeg sporingslenke for den nye forsendelsen. Så nå gleder jeg meg til pakken kommer og jeg kan prøve glass og speil-sprayen!

Ofte er det negative erfaringer man deler. Derfor tenkte jeg med det samme jeg opplevde dette at jeg hadde lyst til å skrive dette innlegget for å dele min positive erfaring med BliVakker sin kundeservice!

Tusen takk, BliVakker!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *